


Niet tevreden?
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Ons team doet er alles aan om de dieren, bezoekers, adoptanten en vrijwilligers zo goed mogelijk te ondersteunen en te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent of dat je vindt dat er iets beter of anders had gekund. We horen dit graag, zodat we samen kunnen kijken naar een oplossing en zodat de organisatie hiervan kan leren. Ook andere betrokkenen, zoals samenwerkingspartners, leveranciers of andere relaties, zijn welkom om hun ervaringen met ons te delen.
Hoe werkt het?
We vinden het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt. Heb je een opmerking of klacht? Laat het ons vooral weten. Vaak helpt het om het eerst samen te bespreken, zo kunnen we meestal snel en prettig tot een oplossing komen.
Kom je er vervolgens niet uit of wil je het liever direct melden? Dan kun je een bericht sturen naar info@rozeindhoven.nl.
Je melding wordt altijd zorgvuldig behandeld door het Management Team. We nemen elke melding serieus en doen ons best om tot een passende en zorgvuldige oplossing te komen.
- Binnen 5 werkdagen ontvang je een eerste reactie.
- Soms kunnen we dan nog geen volledig inhoudelijk antwoord geven, omdat de situatie nader moet worden onderzocht.
- Ons streven is om binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie te geven. Lukt dit onverhoopt niet, dan brengen we je daarvan tijdig op de hoogte.
Officieel doorgeven Vind je dat je melding eerder niet naar wens is opgepakt of wil je graag via de klachtencoƶrdinator een melding maken? Dan kan dit via het formulier hieronder. Je melding komt dan rechtstreeks terecht bij het MT/directie/het bestuur, zodat zij hier persoonlijk naar kunnen kijken en een passend vervolg kunnen geven.
Andere vragen of opmerkingen?
Wil je geen (officiƫle) melding doen, maar wel contact met ons opnemen met een vraag of opmerking? Dat kan natuurlijk ook. Je bereikt ons via e mail op: info@rozeindhoven.nl